close

今日天氣超正,少少的陽光唔算好熱,我無去長洲但去左梅窩仲踩埋單車添呀!梅窩比起長洲寧靜好多好多,真真正正係渡假FEEL.之後去天后附近食嘢,(唔讚自己都唔得)明明間店地址係銅鑼灣道,竟然去到天后地鐵站果頭,我搭叮叮車去,好彩打個電話問店員係邊個叮叮站落車咋,但D嘢食就一般,杯咖啡還可以.之後沿路又比我搵到我本來想去的CAFE店係大D坑內街度,去到見到梗係有影相啦我,周圍都有D幾靚的店舖我都有影,等我整理好比你睇啦.我沿路行發現其實我好耐之前有去過果頭剪頭髮架,所以我識由果頭行返去時代廣場影相.跟住時間已經4點半於是搭車入埋赤柱,可惜去到人太多,陽光又無了,所以無得睇日落,唯有行了陣影下相就返出去尖沙咀,睇巴士路牌(死啦,我要去香港文化中心,都唔知應該邊個站落)唔理三七廿一上咗車先算,車上有顯示下一站係咩,最多去到附近先問司機啦.點知好似個天幫我咁,竟然有打住(北京道,文化中心),哇噻!真係估點都估唔到囉,唔使問落車行過隧道就係,因為我又係睇雜誌介紹有間日式裝潢的西式快餐形式的餐廳,所以我特地去試試,果然不負所望,裝潢唔錯,食物味道都唔錯,價錢都唔算貴(整體都好過中午嗰餐).享受滿足的晚餐之後,連自己都估唔到,我竟移玉步去了星光大道,睇呢個'乜乜照香江',真係人哋的夜景靚D囉.睇完夜景,唔多唔少都要行下尖沙咀,點知我去完呢個K-11商場影完相,附近拍緊戲,我梗係唔會企係度睇啦,當然繼續行的同時,原來我已經搞緊破壞,因為我同余詩曼擦身而過,哈哈,佢真人好瘦,靚唔靚就唔知(化哂妝一定好樣).行完街搭返我至鍾意的天星小輪返中環,帶著疲倦的身軀再行過港澳碼頭,今日非常充實.

arrow
arrow
    全站熱搜

    牛牛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()